lördag, januari 27, 2007

Ett litet bandyquizz

När Svt sviker oss bandyvänner så visar Radiosporten framskridskorna. Radiosporten satsar på bandy!! Ett besök på deras specialsajt om bandy-VM är ett måste. Här finns intervjuer, trupperna, klassiska bandyreferat m.m. Här finns också möjlighet att testa sina bandykunskaper ...
Jag gjorde det alldeles nyss och jag kan ärligt erkänna att jag missade en fråga, vilken skriver jag inte ...

Som en liten förhandsträning kan du ju redan nu gissa hur SvenskaFans/bandys VM-redaktion tippar hur VM slutar???

2 kommentarer:

Han Hansson sa...

Jag missade också en fråga. Otroligt att inte Sandviken har en enda spelare i svenska landslaget.

josephzohn sa...

Jag missade målskyttarna i förra årets final!
Ja visst är det lite märkligt, men det är klart att Nilsson hade ju varit med om och Muhrén och Mossberg är ju svarta som satan ...