måndag, oktober 13, 2008

A Moment of ...

Hade tänkt fira bandycupguldet med detta vackra skivomslaget.
Made by han fronning :).

Nu blev det inte så.
Det blev inget firande.
Det blev ett rejält våtomslag ...



Hur kom det sig?
Hur blev det så här??
Frågan är inte många!!
Svaren än färre!!

Var det för att han Lind var på plats?
Var det Anderssons Bussars fel??
Hade vi bokat fel??
Fel hemresedag alltså??
Nej.
Nej.
Nej.
Jag ska inte hålla er på sträckbänken längre.
Där ligger redan ett antal gula spelare :))

Sanningen.
Jag är ju känd för att alltid leverera sanningen.
Sanningen är att detta inte var en riktig bandyturnering.
2 x 30 minuter??!!
Man spelade ju för f*n bara 2 x 30 minuter!!
Hallå.
Det gör man ju i skolbandyn!!
Det visste inte jag.
Hade jag vetat det.
Hade jag inte ens nämnt turneringen ...
Då hade den fått passera ...
Då hade jag aldrig längtat efter guldet ;)

J*vla Sirius!!
J*vla bandy.
J*vla allt :)

Men vi kommer tillbaka.
Vi kommer tillbaka.
Vi är tillbaka när man spelar 2 x 45.
Då är vi tillbaka ...


Sa jag grattis?
Sa jag grattis till han ///björn?
J*vla guldby

J*vla 122dagar då!
Först inte ett ljud om bandyn.
Sen.
När vi förlorar.
Ja då.
Då skriver han.
J*vla 122 dagar :D

Sa jag grinig?? :))
Sa jag sur?? :))

Andra bloggar om: , , , ,


Inga kommentarer: