Visar inlägg med etikett supportrar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett supportrar. Visa alla inlägg

tisdag, mars 18, 2008

En klack i kyrktaket

Det bär mig lite emot.
Men.
Ibland får man böja sig.
Ibland är det bara å buge ...

nystanet bio
presenterar
Edsbyklacken ...



Sen kan man ju alltid drömma.
Nu har vi Jonas.
Nu vi behöver vi bara en hall, en större klack och 40 minuter ...
Då kommer guldet.
Sa jag som på beställning!!

HEJA VBK

uplåded (eds)by ersmar

Andra bloggar om: , , , , ,

söndag, december 09, 2007