En klack i kyrktaket
Det bär mig lite emot.
Men.
Ibland får man böja sig.
Ibland är det bara å buge ...
nystanet bio
presenterar
Edsbyklacken ...
presenterar
Edsbyklacken ...
Sen kan man ju alltid drömma.
Nu har vi Jonas.
Nu vi behöver vi bara en hall, en större klack och 40 minuter ...
Då kommer guldet.
Sa jag som på beställning!!
HEJA VBK
uplåded (eds)by ersmar
Andra bloggar om: bandy, edsbyn, supportrar, edsbyklacken, kyrkhelvetet, slutspel