Visar inlägg med etikett humor. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett humor. Visa alla inlägg

onsdag, juni 13, 2007

Dagens bandybloggare ..

Det som just nu bekymrar den bloggande vänersborgaren på den utmärkta bandybloggen Lilla Paris är huruvida en halv är en halv eller om dom tillsammans helt enkelt är ett klassiskt helrör!

Bilden som är tagen i hans kammare visar när han försöker få ihop han josephzohn resonemang om att Vetlanda har flera storheter på mitten.

Hur många spelare har dom egentligen på mitten? :-)



Andra bloggar om: , , , ,