söndag, november 30, 2008

Gripen slog Kungälv

Tidernas match är väl synd att kalla den, även om den gick till historien som den match där vi på läktaren avgjorde. För så var det mina damer och herrar. Trollhättepubliken fanns där och stöttade i den match då våra krigare behövde det mest. Man kan även kalla den ökända "80 CC" för den tolfte spelaren i fredagens match. Misja Pasjkin, Daniel Svedberg, Matte Johansson och Gabriel Bridholm. Alla får de toppbetyg. Bygger gripen kanske ett nytt landslag?! För kvällen ett grymt tungt gung på läktaren, det går inte att komma ifrån. Kan vi på läktaren hålla igång så presterar även våra grabbar på isen! Publiken för övrigt rätt tunn, dock skall nämnas att kungälv lyckats att få med sig två bussar med supportrar(!!!!!) RESPEKT! 1091 åskådare följde matchen. Håller på att pussla ihop en buss till Tjustkulle den 19 December, det vore väl något josephzohn? Ligger fortfarande i planeringsstadiet men det borde funka. SNÄLLA NÅGON TA NER MIG PÅ JORDEN FÖR JUST NU FLYGER JAG PÅ MOLN! Hade det fungerat så hade jag nog kunnat gifta mig med gårdagens match. Jag älskar våra suppportrar, jag älskar vårat lag, JAG ÄLSKAR ATT VARA GRIPARE!

Inga kommentarer: