onsdag, juni 06, 2007

Ett nytt ansikte presenterar sig

I den förra artikeln fick ni läsa att en ny skribent skulle börja här på nystanet. Nu tänkte jag presentera mig lite närmare.

Jag heter Andreas Derehag och är 17 år. Som flera av er kanske redan visste så har jag ett förflutet som skribent på svenskafans.com . Röda nystanet har jag följt sedan i februari, efter ett tips av han hansson, och jag måste faktist säga att jag är imponerad av denna blogg. Sveriges bästa bandyblogg om du frågar mig. Mitt arbete på svenskafans gjorde jag för Gripen/Trollhättan, ett lag som ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Eftersom jag dessutom är inbiten trollhättebo är det väl inte så konstigt att Gripen blev valet.


Vad har jag då för framtidsplaner för mitt arbete här på Röda nystanet?

Det första som slår mig är utveckling. En bra sidan kan ju bara bli bättre eller? Dessutom så tror jag personligen att jag kan utveckla mitt eget skrivande. Mitt huvudmål är inte bara att skriva om Gripen utan om bandy i allmänhet, kanske Arena Vänersborg eller Örebros återtåg.

Mycket läsnöje i framtiden!

Andreas Derehag

3 kommentarer:

hansozohn sa...

Välkommen ombord!

Derehag sa...

Tack!

Anonym sa...

Välkommen till Elitserien i dubbel bemärklelse. Härligt att det är lite spridning. Hoppas de inte hackar på dig...;-) med klubban i allafall.
Här har vi som tur är Arenan att gå in i, inte så varmt där PUUUUU och det rymms många. Ser med glädje att det blir hall i Vänersborg, grattis till dom.
Lev väl & Haet gott /// B