lördag, februari 16, 2008

Lars Karlsson avgjorde i sista minuten!

Matchen mellan Hammarby och Bollnäs svängde hit och dit. Hur det var första halvtimmen vet jag inte, för då besökte jag Södersjukhuset för första gången. Min kompis hade ramlat, och slagit upp ett rejält sår.
När jag kom till Zinkensdamm låg Hammarby under med 1-2. Till slut vann Hammarby med 5-4. Alltså vann jag med 4-2! Härlig teoretisk matematik, va!
Det här var ingen välspelad match, men det var spännande hela tiden. Bollnäs hade flera bra chanser i slutet av matchen. Men genom Lars Karlssons hörnmål kunde Hammarby avgöra till sin fördel.
Hammarbys mål: Gustav Björkman 2, Robert Rimgård 1, Oscar Jonsson 1, Lars Karlsson 1.
Bollnäs mål: Patrik Larsson 2, Markus Hillukalla 1, Martin Apelqvist 1.
Publik: 3.014

Inga kommentarer: